مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 07:062020-04-06ورزشي

حضور عضو معترض در جلسه هیات رییس فدراسیون فوتبال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال صبح امروز (دوشنبه) برای بررسی ایراد های AFC به روند انتخاب مهدی محمد نبی به عنوان، - اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال صبح امروز (دوشنبه) تشکیل جلسه دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال صبح امروز (دوشنبه) برای بررسی ایراد های AFC به روند انتخاب مهدی محمد نبی به عنوان، سرپرست دبیرکلی جدید این فدراسیون، اصلاح اساسنامه برای برگزاری انتخابات و تصمیم گیری درباره ادامه رقابت های لیگ برتر با توجه به شیوع ویروس کرونا تشکیل جلسه دادند.

حضور هدایت الله ممبینی در این جلسه یکی از نکات مهم آن بود.

نامزد پست ریاست فدراسیون و رییس سابق کمیته داوران در جلسه 7 فروردین هیات رییسه که به شکل ویدیو کنفرانس برگزار شد، شرکت نکرد و اعتراض او به برکناری شکوری و انتخاب نبی سبب بیشتر شدن حساسیت های کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به اجرا نشدن موارد مندرج در اساسنامه برای انتخاب دبیرکل شد.

البته با توجه به مذاکراتی که روز گذشته بین مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال با مدیران AFC و وحید کردانی، رییس ایرانی بخش فدراسیون های عضو این نهاد صورت گرفت در نهایت طرفین به تفاهم رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور عضو معترض در جلسه هیات رییس فدراسیون فوتبال

حضور عضو معترض در جلسه هیات رییس فدراسیون فوتبال