مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 06:502020-04-06سياسي

توزیع 1100 بسته بهداشتی میان ایثارگران لرستانی


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از توزیع 1100 بسته ضدعفونی و بهداشتی بین ایثارگران استان خبر داد و گفت: اولین فعالیت بنیاد بر اساس اصل پیشگیری مقدم بر درمان، - ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از توزیع 1100 بسته ضدعفونی و بهداشتی بین ایثارگران استان خبر داد و گفت: اولین فعالیت بنیاد بر اساس اصل پیشگیری مقدم بر درمان، به اطلاع رسانی به ایثارگران اختصاص یافت.

سیدحسین نازاریان با اشاره به شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: اولین فعالیت بنیاد بر اساس اصل پیشگیری مقدم بر درمان، به اطلاع رسانی به ایثارگران اختصاص یافت که در این راستا راه های پیشگیری و جلوگیری از بیماری برای گروه هدف تبیین شد.

وی افزود: از ابتدای شیوع بیماری کروناویروس تاکنون هزار و صد بسته بهداشتی و ضدعفونی به ایثارگران شامل جانبازان 70 درصد، جانبازان شیمیایی متوسط به بالا و تعدادی از والدین و جانبازان صعب العلاج اهدا شده است.

نازاریان با بیان این که این بسته شامل چند عدد ماسک و ژل ضدعفونی کننده و الکل هست که میان تمام ایثارگران در همه شهرستان های سطح استان توزیع شد، اضافه کرد: ساختمان های اداری سطح استان تاکنون چندین مرتبه ضدعفونی شده و طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونای استان، هفته دوم فروردین ادارات بنیاد سطح استان تعطیل شده و به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1100 بسته بهداشتی میان ایثارگران لرستانی

توزیع 1100 بسته بهداشتی میان ایثارگران لرستانی