مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 06:302020-04-06اجتماعي

توصیه های هواشناسی به کشاورزان کاشان


با تفسیر نقشه های هواشناسی پیش بینی می شود که با کاهش دما، سیستم بارشی از سه شنبه هفته جاری وارد کشور شده و دشت کاشان را تا اواسط هفته آینده تحت تاثیر خود قرار دهد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: با تفسیر نقشه های هواشناسی پیش بینی می شود که با کاهش دما، سیستم بارشی از سه شنبه هفته جاری وارد کشور شده و دشت کاشان را تا اواسط هفته آینده تحت تاثیر خود قرار دهد.

عباس ارغوانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با ورود سیستم بارشی از سه شنبه هفته جاری می توان بارش های موثری را انتظار داشت که در بعضی از روزها به صورت رگبار همراه رعد و برق و تگرگ پیش بینی می شود و موجب به راه افتادن روان آب، آب گرفتگی معابر و حتی سیلاب خواهد شد.

وی افزود: با توجه به ورود سرما به شمال کشور، مناطق مرکزی به خصوص دشت کاشان نیز متاثر شده و کاهش 10 درجه ای دما قابل انتظار است که خوشبختانه نقشه های هواشناسی دمای زیر صفر را در هیچ یک از مناطق کشاورزی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل نشان نمی دهد.

رییس اداره هواشناسی کاشان، تصریح کرد: با توجه به بارش های آخر هفته، توصیه می شود که کشاورزان دوره آبیاری محصولات را تنظیم و غله کاران نیز نسبت به مبارزه علیه سن غلات در مزارع گندم و جو اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های هواشناسی به کشاورزان کاشان

توصیه های هواشناسی به کشاورزان کاشان