مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 06:102020-04-06فرهنگي

خبری از «پایتخت7» نیست!


همکاری سازمان هنری رسانه ای اوج با «پایتخت5» و نتیجه مثبت آن سبب شد انتظارها برای ساخت «پایتخت6» از همان زمان آغاز شود، اما اکنون باید گفت همان بهتر که از «پایتخت7» خبری نیست.

- hبه گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مجموعه های تلویزیونی پایتخت که همراه با معمولی بودن و البته طنز نسبتا فاخر کلام و موقعیت، مخاطبی میلیونی داشت بیشترِ آن چه را در این سال ها رِشته بود، در فصل اخیرش پنبه کرد.

وقتی سریال پایتخت برای نخستین بار روی آنتن رفت، کاملا نشان داد که با همه ساده بودنش، یک سریال اجتماعی تمام عیار و خوش ساخت است.

از این رو در پایان آن نوشتیم که این سریال باهویت و دوست داشتنی می تواند در فصل های بعدی ادامه یابد و مردم را همچنان با خود همراه سازد و اوقات فراغت آنان را پُر کند.

سال های بعد از آن بود که فصل های بعدی پایتخت با اقبال مخاطب میلیونی تلویزیون و همچنان با نوآوری نسبی در فُرم و محتوا، یکی پس از دیگری بر قاب سیما نشست؛ در فصل سوم به اوج خود رسید و در فصل پنجم نیز با همکاری سازمان هنری رسانه ای اوج تجربه ای نوین و دلنشین را رقم زد.

در پایان پایتخت5 بود که نوشتیم انتظارها همچنان بر تداوم اثر و ساخت فصل ششم است.

و اما پایتخت6 در همان چند قسمت نخست خود نشان داد که فصل اخیر، به هیچ وجه قابل مقایسه با فصول قبلی پایتخت نیست و عملا و در یک خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبری از «پایتخت7» نیست!

خبری از «پایتخت7» نیست!