مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 06:102020-04-06سياسي

لیست مشاغل کم ریسک استان بوشهر به زودی اعلام می شود


استاندار بوشهر از اعلام لیست مشاغل کم ریسک استان خبر داد و گفت: آغاز فعالیت اصناف کم ریسک به این معنی نیست که شعار در خانه ماندن را نادیده بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند صبح دوشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: از همراهی اصناف و بازاریان استان برای مقابله با کرونا قدردانی می کنم که تاکنون همکاری بسیاری خوبی داشتند و در این شرایط و موقعیت از اصناف کم ریسک استان انتظار داریم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، اگر این امر محقق شود می توان امیدوار بود با کمترین مشکل کرونا را شکست دهیم.

گراوند اضافه کرد: کارگروهی متشکل از دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اصناف بوشهر با همکاری بسیج، نظارت بر فعالیت اصناف کم ریسک را انجام دهند.

وی یادآور شد: این کارگروه با مسئولیت سازمان صمت در صورت مشاهده تخلف از سوی اصناف، ابتدا به واحد صنفی تذکر بدهند و در صورت تکرار تخلف، واحد صنفی متخلف پلمپ خواهد شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه همچنان بهترین راه مقابله با کرونا در خانه ماندن است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی با همکاری رسانه ملی آموزش های لازم را به شهروندان برای تأمین نیازهای خود از بازار با رعایت پروتکل های بهداشتی ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست مشاغل کم ریسک استان بوشهر به زودی اعلام می شود

لیست مشاغل کم ریسک استان بوشهر به زودی اعلام می شود