مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 06:102020-04-06اقتصادي

تکمیل پلاک گذاری ماشین آلات برداشت غلات تا پایان سال 99


رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی گفت: تا پایان سال جاری، 270 هزار دستگاه تراکتور و کمباین باقیمانده برداشت غلات پلاک گذاری خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، کامبیز عباسی در رابطه با آخرین وضعیت پلاک گذاری تراکتورها و کمباین های کشاورزی، اظهار داشت: ما برای سال 99 به دنبال این هستیم که تمامی تراکتورها و کمباین های برداشت غلات پلاک گذاری شوند.

وی افزود: با هماهنگی که با پلیس راهور و ستاد مبارزه با قاچاق سوخت داشتیم، از ابتدای سال جاری کلیه ماشین ها و تجهیزات مشمول طرح پلاک گذاری، صاحب پلاک خواهند شد.

عباسی با اشاره به دریافت کارت سوخت برای تراکتورها و کمباین ها، خاطرنشان کرد: در رابطه با کارت سوخت هم در چندین استان به صورت پایلوت اجرا شد و تا پایان سال 99 به تمام تراکتورها و کمباین های صاحب پلاک از طریق کارت سوخت تعبیه شده در فضای کارت بانک صاحبان ماشین آلات، سوخت تعلق خواهد گرفت.

رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی افزود: سوخت تعلق یافته بر اساس نوع عملیات، سطح زیر کشت و میزان مصرف ساعتی ماشین ها و طبق سهمیه و روالی که در حال حاضر بدون پلاک و کارت سوخت آن را دریافت می کنند، به صورت شناسنامه دار تعلق خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پلاک گذاری ماشین آلات برداشت غلات تا پایان سال 99

تکمیل پلاک گذاری ماشین آلات برداشت غلات تا پایان سال 99