مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:552020-04-06سياسي

کمک به اقشار آسیب پذیر وظیفه‎ ای ملی و انسانی است


رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی گفت: اقدام شهرداری برای کمک رسانی به همه اقشاری که اکنون در معرض آسیب قرار گرفته اند دقیقا در راستای انجام وظیفه ذاتی و ملی و انسانی شهرداری است.

-   محسن بنی هاشمی ضمن دعوت از مردم برای شرکت در کمپین چراغی برافروز ، اظهار کرد: وقوع بیماری فراگیر ویروس کرونا در نوع خود کم نظیر و نیازمند مدیریت فراگیر دولت و ملت است .

وی افزود: در این میان همه احاد مردم در این مدیریت نقش دارند، هر کس باید موقعیت و جایگاه خود را بشناسد و بر اساس موقعیت خود به وظایفش عمل کند، کسی از مردم، دولت و حکومت نیست که در این میان وظیفه ای نداشته باشد، در این بلای همگانی انچه مهم تر از ویروس و تلفات ناشی از آن است، آسیبی است که به کسب و کار و درآمد مردم وارد می شود و اگر به طور وسیع و همه جانبه و طولانی مدت به آن پرداخت نشود اقشار وسیعی از این رهگذر از بین می روند و بیم آشوب های اجتماعی را نیز به دنبال دارد.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به راه اندازی کمپین چراغی برافروز توسط شهرداری مشهد و موسسه نیکوکاری میزبانان خورشید، گفت: اقدام شهرداری برای کمک رسانی به همه اقشاری که اکنون در معرض آسیب قرار گرفته اند دقیقا در راستای انجام وظیفه ذاتی و ملی و انسانی شهرداری است و من از این اقدام خداپسندانه و خیرخواهانه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به اقشار آسیب پذیر وظیفه‎ ای ملی و انسانی است

کمک به اقشار آسیب پذیر وظیفه‎ ای ملی و انسانی است