مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:552020-04-06اقتصادي

2 هزارو 356 نفر در زنجان متقاضی استفاده از بیمه بیکاری شدند


محمدرضا یوسفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پاسخ به این سوال که چه میزان از این درخواست ها ناشی از بیکاری در اثر شیوع کرونا است، اظهار داشت: فعلا پایشی در این خصوص انجام نشده است ولی در مجموع به غیر از مهدهای کودک، مراکز آموزش خصوصی مثل آموزشگاه های زبان و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای، گزارشی از بیکاری کارکنان و کارگران کارگاه ها و واحدهای صنعتی و تولیدی در استان به دست ما نرسیده است.

وی با بیان اینکه سامانه https://bimebikari.

mcls.

gov.

ir برای ثبت درخواست بیمه بیکاری طراحی شده است، افزود: متقاضیان نیازی به مراجعه حضوری به ادارات تعاون، کار و رفاره اجتماعی ندارند و پاسخ درخواست ها نیز به صورت غیرحضوری از طریق همین سامانه به متقاضیان اعلام می شود.

مدیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه بر اساس اطلاعیه ستاد مبارزه با کرونا، واحدهای تولیدی و صنعتی ضمن رعایت پروتکال ها بهداشتی، از 16 فروردین مجاز به تعطیلی نیستند، گفت: دولت برای واحدهایی که کاهش نیروی کار ندارند، مشوق هایی همچون ارائه تسهیلات با کامزد پایین در نظر گرفته است.

یوسفی به اقدامات و تمهیدات انجام شده جهت مواجهه با آثار ناشی از کرونا در اشتغال و کسب و کارها اشاره کرد و اظهار داشت: افزایش مهلت در فرآیند انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه صاحبان حرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزارو 356 نفر در زنجان متقاضی استفاده از بیمه بیکاری شدند

2 هزارو 356 نفر در زنجان متقاضی استفاده از بیمه بیکاری شدند