مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:502020-04-06اجتماعي

تمهیدات جدید پیشگیری از شیوع کرونا در میادین میوه و تره بار تبریز


مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز، تمهیدات جدید این سازمان جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در میادین را تشریح کرد.

- مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز خبر داد تمهیدات جدید پیشگیری از شیوع کرونا در میادین میوه و تره بار تبریز ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز، تمهیدات جدید این سازمان جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در میادین را تشریح کرد.

ابراهیم محمدی در جلسه هماهنگی جلوگیری از شیوع کرونا، با بیان این که تاکنون اقدامات متعددی برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا در میادین تحت نظارت انجام شده است، اظهار کرد: برای کاهش شیوع این بیماری، پروتکل های بهداشتی در بین مغازه داران و غرف توزیع شده و در ورودی میادین بنرهای رعایت نکات بهداشتی نیز نصب شده است.

وی با تاکید بر این که مهم ترین راه برای کاهش شیوع بیماری کرونا در میادین، رعایت بهداشت فردی است، گفت: ارائه خدمات مغازه داران و کارگران آن ها، حتی باربری ها، باید با دستکش و ماسک انجام گیرد و در موقع خرید و فروش ها حتما از کارت بانکی استفاده شود؛ همچنین حداقل فاصله یک و نیم متری را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات جدید پیشگیری از شیوع کرونا در میادین میوه و تره بار تبریز

تمهیدات جدید پیشگیری از شیوع کرونا در میادین میوه و تره بار تبریز