مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:502020-04-06فرهنگي

پخش کننده «خروج»: ریسک بزرگی انجام دادیم


پخش کنده فیلم «خروج» با بیان اینکه سازندگان این اثر با اکران آنلاین ریسک بزرگی را انجام می دهند، گفت: امیدوارم این اتفاق شروع کننده مسیری برای آینده باشد تا فیلم های دیگری که در نوبت اکران هستند بویژه آن هایی که ممکن است روی پرده فروش بالایی نداشته باشند از این طریق عرضه شوند.

- پخش کنده فیلم خروج با بیان اینکه سازندگان این اثر با اکران آنلاین ریسک بزرگی را انجام می دهند، گفت: امیدوارم این اتفاق شروع کننده مسیری برای آینده باشد تا فیلم های دیگری که در نوبت اکران هستند بویژه آن هایی که ممکن است روی پرده فروش بالایی نداشته باشند از این طریق عرضه شوند.

علی سرتیپی در گفت وگویی با ایسنا درباره اکران آنلاین فیلم سینمایی خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا با تاکید بر اینکه فیلم اکران آنلاین می شود که متفاوت از نمایش خانگی در VOD است، درباره چنین تصمیمی بیان کرد: با توجه به وضعیت سینما و تعطیلی های اخیر که تولید فیلم را هم با مشکل مواجه کرده و سرمایه های تولید بلاتکلیف مانده اند، سازمان اوج، شخص آقای حاتمی کیا و همین طور ما به عنوان پخش کننده پذیرفتیم این کار شروع شود تا دست کم باری از اکران سینماها کم شود.

او ادامه داد: مهم ترین دلیل برای انجام این اکران آنلاین این بود که حداقل دو سه ماه طلایی سینما را از دست داده و خواهیم داد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش کننده «خروج»: ریسک بزرگی انجام دادیم

پخش کننده «خروج»: ریسک بزرگی انجام دادیم