مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:502020-04-06اقتصادي

صدور 44 موافقت اصولی برای طرح های گردشگری ایلام در سال 98


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از صدور 44 موافقت اصولی برای اجرای طرح های گردشگری استان در سال 98 خبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالمالک شنبه زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 98 تعداد 44 فقره موافقت اصولی برای طرح های گردشگری با حجم سرمایه گذاری یک هزار و 855 میلیارد ریال صادرشده که با اجرای این طرح ها، برای 622 نفر اشتغال زایی شده است.

وی افزود: موافقت های اصولی برای ساخت طرح های گردشگری در قالب مجتمع های گردشگری، هتل، مراکز سرگرمی تفریحی، سفره خانه سنتی، رستوران سنتی و… در سطح استان صادرشده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام تصریح کرد: راه اندازی تأسیسات گردشگری باهدف تقویت زیرساخت های اقامتی و پذیرایی، ایجاد اشتغال زایی، احیای فرهنگ، آداب و رسوم بومی، رونق اقتصادی جوامع محلی و آشنایی گردشگران با جاذبه های تاریخی و طبیعی انجام می شود.

وی بابیان اینکه این استان از هرگونه سرمایه گذاری که منجر به توسعه و تقویت صنعت گردشگری منطقه شود، استقبال می کند، ابراز امیدواری کرد که با همکاری کمیسیون گردشگری زمینه لازم برای تقویت گردشگری این منطقه فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 44 موافقت اصولی برای طرح های گردشگری ایلام در سال 98

صدور 44 موافقت اصولی برای طرح های گردشگری ایلام در سال 98