مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:472020-04-06اقتصادي

تغییر شرایط بازار خودرو با ورود کرونا به ایران


شیوع ویروس کرونا، بازار خودرو را همچون سایر بخش های اقتصادی کشور تحت تاثیر قرار داده است.

- ، بازار های اقتصادی یکی از مهمترین بخش هایی بودند که با ورود ویروس کرونا به کشورمان تحت تاثیر قرار گرفتند؛ سایه کرونا آسمان اقتصاد کشور را پوشانده است و خبری از خرید و فروش متداول مردم مگر در برخی کالا های اساسی و ضروری نیست.

قرار بود بازار شب عید به نقطه عطفی برای فروش محصولاتی مثل پوشاک، خودرو و مواردی از این قبیل تبدیل شود، اما رکودی کم سابقه بخش های مختلف اقتصادی کشور را در بر گرفته است؛ در این میان بازار پر تلاطم خودرو کشورکه همواره مستعد اتفاق های عجیب و غریب از جمله افزایش قیمت های باور نکردنی بوده امروز به طور باورنکردنی با کاهش تقاضای شدید مواجه شده است.

خرید و فروش خودرو فعلا تعطیل! موتمنی رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو درباره وضعیت بازار خودرو کشور در ایام مقابله با کرونا گفت: کرونا به شدت بازار خودرو را تحت تاثیر قرار داده و از قبل عید و اوایل اسفندماه سال گذشته خرید و فروش در این بازار کاهش شدیدی داشته است.

رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با تاکید بر اینکه خرید و فروش خودرو هم اکنون به صفر رسیده است، بیان کرد: هم اکنون هیچ گونه خرید و فروشی در بازار اتفاق نمی افتد و نمایشگاه داران تا 23 فروردین تعطیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر شرایط بازار خودرو با ورود کرونا به ایران

تغییر شرایط بازار خودرو با ورود کرونا به ایران