مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:402020-04-06اقتصادي

برنامه ریزی جهت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس های پایتخت


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از تدوین برنامه هایی جهت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس های پایتخت خبر داد.

- محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزارب فارس، درباره شلوغی اتوبوس های پایتخت طی روزهای اخیر اظهار داشت: تا زمانی که ممانعت خروج از منازل وجود نداشته باشد و شهروندان پروتکلی برای تردد در سطح شهر نداشته باشند استفاده از اتوبوس انجام می گیرد و تعداد مسافران نیز اندک نیست.

وی افزود: عکس ها و فیلم ها که از شلوغی اتوبوس ها منتشر شده، نشان می دهد متاسفانه شهروندان به تعداد اندک استفاده از ماسک و دستکش را مدنظر قرار داده اند.

بنابراین علاوه بر اینکه ما تمهیداتی جهت مقابله با کرونا در اتوبوس های شرکت واحد در نظر گرفته ایم ولی رعایت موضوعات بهداشتی توسط مردم هم بسیار حائز اهمیت است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد: در حال تدوین طرح فاصله گذاری اجتماعی اتوبوس ها در پایتخت هستیم که برخی اقدامات این طرح آغاز شده و بنا داریم نحوه چیدمان اتوبوس ها و محل ایستادن مسافران را به صورتی طراحی کنیم که فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

ترفع گفت: به طور مثال برخی صندلی ها با علامت ضربدر نشانه گذاری می شود تا مسافران بر روی آن ننشینند و فاصله با مسافر دیگر رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی جهت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس های پایتخت

برنامه ریزی جهت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس های پایتخت