مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:302020-04-06ورزشي

پویش «با ورزش در خانه بمانیم» در اسلامشهر برگزار می شود


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر گفت: مسابقه فرهنگی، ورزشی «با ورزش در خانه بمانیم» با مشارکت اقشار مختلف مردم در شهرستان اسلامشهر برگزار می شود.

- قدیر آرمیان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر، در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: مسابقه بزرگ فرهنگی ورزشی پویش با ورزش در خانه بمانیم درراستای ارتقاء سطح سلامت جامعه در سطح شهرستان اسلامشهر برگزار می شود.

وی افزود: در روزهایی که به دلیل مبارزه با ویروس کرونا فعالیت های ورزشی در اماکن و باشگاه های ورزشی به صورت جمعی تعطیل شده تصمیم گرفتیم برای شکل گیری دوباره فعالیت های ورزشی و به منظور پرکردن اوقات فراغت اقشار مختلف مردم در خانواده ها از ظرفیت و امکانات فضای مجازی استفاده بهینه کنیم.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر با اشاره به فعالیت بیش از 40 هزارورزشکار رسمی در سطح شهرستان اسلامشهر، بیان کرد: با توجه به اطلاعیه ستاد ملی مقابله با کرونا تمامی باشگاه های ورزشی دولتی و خصوصی فعال در شهرستان اسلامشهر از 6 اسفندماه سال 98 تاکنون و تمامی فعالیت های ورزشی به صورت رسمی تعطیل شده که برای رفع این مشکل درصدد برآمدیم با برنامه ریزی های انجام شده و با مشارکت اقشار مختلف مردم این خلاء را برطرف سازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «با ورزش در خانه بمانیم» در اسلامشهر برگزار می شود

پویش «با ورزش در خانه بمانیم» در اسلامشهر برگزار می شود