مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:272020-04-06حوادث

محموله اقلام خوراکی غیرقابل مصرف در مهاباد کشف شد


قاسم امینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران شبکه بهداشت محیط این شهرستان حین بازدید از گلوگاه سه راهی برهان به یک دستگاه خودرو باری که از سمت اردبیل به این شهرستان در حال حرکت بود، مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو 75 کارتن مواد خوراکی شامل 425 بسته مواد غذایی شامل انوع تنقلات بدون مجوز بهداشتی کشف و ضبط شد.

وی افزود: این مواد به دلیل نداشتن مشخصات و معلوم نبودن شرایط ساخت و نگهداری و غیرقابل مصرف بودن، می توانست سلامت شهروندان را با خطر مواجه کند و به همین علت با دستور مراجع قضایی از چرخه مصرف انسانی حذف شد.

وی اضافه کرد: این محموله کشف شده که ارزش ریالی آن بیش از 300 میلیون ریال برآورد شده است، هم اکنون در پارکینگ شبکه بهداشت و درمان توقیف بوده و با اتمام مراحل اداری در مکان مناسبی امحا خواهد شد.

مدیر بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت مهاباد بیان کرد: طرح سلامت نوروزی با همکاری شبکه بهداشت و درمان و ادارات اتاق اصناف، نظارت بر اماکن عمومی، صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، دامپزشکی، استاندارد از 20 اسفند تا 20 فروردین 1398 اجرا می شود.

وی اظهار داشت: 18 بازرس در قالب تیم های 2 نفره در اجرای این طرح مشارکت دارند و در طول اجرای آن تمامی مراکز تهیه و توزیع موادغذایی حساس ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله اقلام خوراکی غیرقابل مصرف در مهاباد کشف شد

محموله اقلام خوراکی غیرقابل مصرف در مهاباد کشف شد