مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:272020-04-06سياسي

سفر به زهکلوت، بدون استقبال و بدرقه


سیلاب نوروزی امسال در همان ساعات نخستین، بیشتر زیرساخت های رودبار جنوب را تخریب و مردم و مسوولان را غافلگیر کرد، بیش از 15 هزار نفر در محاصره سیلاب قرار گرفتند و مسیرهای ارتباطی و راه های روستایی به طور کامل تخریب شد، در این بین تلاش های شبانه روزی فرماندار و دستگاه های اجرایی این شهرستان در روزهای نخستین سیل موجب وصل شدن شبکه های برق و آب آشامیدنی و بازگشایی مسیرهای ارتباطی شدند.

در ادامه خواهیم دید که سیل با منطقه 54 هزار نفری زهکلوت در رودبار جنوب کرمان چه کرد و مسوولان علاوه بر مدیریت بحران سیل با چه مشکلات و چالش هایی مواجه بودند.

بنا به گفته مسوولان، تدابیر لازم برای احداث 550 منزل مسکونی و تعداد قابل توجهی از مدارس خسارت دیده از سیل اتخاذ شده است.

عده ای فقط به دنبال کم رنگ کردن خدمات رسانی ها بودند برخی هم با انتشار فیلم ها و عکس های قدیمی خواستند از آب گل آلود ماهی گرفته و بر تعداد مخاطبان پیج ها و کانال های مجازی خود بیفزایند و برخی هم واقعیت ها را اطلاع رسانی کردند اما تلاش مدیران محلی، امدادی و نیروهای مردمی را نمی توان نادیده گرفت که در این روزهای کرونایی، جان برکفانه به میدان خدمت رسانی آمده و از هیچ کوششی دریغ نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به زهکلوت، بدون استقبال و بدرقه

سفر به زهکلوت، بدون استقبال و بدرقه