مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:202020-04-06اقتصادي

صف های کرونا آفرین در بوشهر +عکس


عدم رعایت فاصله مناسب می تواند منجر به انتقال ویروس کووید-19 از طریق بازدم، سرفه و یا عطسه افراد شود و این یعنی هر چه ورودی و خروجی شهر را کنترل کنند یا مغازه و کارخانه پلمب شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، وقتی اکثریت مردم استان بوشهر خواهان قرنطینه استان بودند دولت توجه چندانی به این موضوع نداشت و دچار انفعال شده بود تا وقتی که بسیجیان و دیگر جوانان دلسوز به صورت خودجوش و داوطلبانه به کنترل مبادی ورودی شهرها پرداختند و بعد هم باقی نیروها به این جمع افزوده شدند.

در برخی از شهرهای استان به طور خودجوش پیش از آغاز نوروز بازاریان، کرکره ها را پایین کشیدند و قید نان شب خود و خانواده شان را زدند تا سلامت در بوشهر به خطر نیافتد، البته که بابی مهری و عدم همکاری در بازرسی و برخورد قاطع دولت مواجه شدند.

پس از انفعال چندین هفته ای دولت، بالاخره بخشنامه تعطیلی واحدهای تولیدی و اصناف ابلاغ و پس از آن طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز اجرایی شد.

اکنون دیگر احتمال حضور مسافر در استان به کمترین میزان رسیده اما موضوعی که روی زمین مانده همکاری خود مردم است، فاصله گذاری نباید محدود به جاده های بین شهری و استان ها باشد، خود مردم نیز باید حداکثر همکاری را در رعایت موازین بهداشتی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف های کرونا آفرین در بوشهر +عکس

صف های کرونا آفرین در بوشهر +عکس