مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:102020-04-06بين الملل

هشدار وزرای خارجه پیشین آلمان درباره احتمال فروپاشی اتحادیه اروپا


دو تن از وزرای امور خارجه پیشین آلمان در یادداشتی که روزنامه «تاگس اشپیگل» منتشر کرده، نوشته اند، پیامدهای کووید-19 می تواند به فروپاشی اتحادیه اروپا منجر شود؛ - دو تن از وزرای امور خارجه پیشین آلمان در یادداشتی که روزنامه تاگس اشپیگل منتشر کرده، نوشته اند، پیامدهای کووید-19 می تواند به فروپاشی اتحادیه اروپا منجر شود؛ مگر آن که یک برنامه حمایت اقتصادی شبیه به طرح مارشال ایجاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یوشکا فیشر و زیگمار گابریل، وزرای امور خارجه پیشین آلمان در یادداشت خود آورده اند، کروناویروس احتمالا می تواند شکاف هایی را که هم اکنون نیز در اروپا وجود دارد، تا جایی که احتمال فروپاشی اتحادیه اروپا وجود داشته باشد، تعمیق کند.

البته ممکن است اتحادیه اروپا و کشورهای عضو آن بتوانند برای مقابله با این ویروس و پیامدهای آن متحد شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک، فیشر و گابریل خاطرنشان کردند که میزان حمایت اتحادیه اروپا از ایتالیا و اسپانیا در مقابله با کروناویروس جدید ناکافی بوده و اقدامات بیشتری در این زمینه لازم است.

این وزرای پیشین اظهار کردند: اگر ما کشورهایی مانند ایتالیا و اسپانیا را تنها بگذاریم، آنها این کار اروپا و به ویژه ما آلمانی ها را تا 100 سال فراموش نخواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وزرای خارجه پیشین آلمان درباره احتمال فروپاشی اتحادیه اروپا

هشدار وزرای خارجه پیشین آلمان درباره احتمال فروپاشی اتحادیه اروپا