مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:062020-04-06سياسي

نقش هیئت اندیشه ورزان جوان درتوسعه استان همدان نمود عینی پیدا کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی شامگاه یکشنبه در نشست با هیئت اندیشه ورزان جوان استان همدان با بیان اینکه نقش هیئت اندیشه ورزان باید در توسعه استان نمود عینی پیدا کند، گفت: تبادل نظر و دیدگاه درباره مسائل استان، باید از اولویت های هیئت اندیشه ورزان جوان باشد.

وی با بیان اینکه تقویت ساختار و جایگاه هیئت اندیشه ورزان جوان از برنامه های در دست پیگیری در استان همدان است، گفت: جوانان استان همدان می توانند نقش بسزایی در دست یابی به برنامه های تعریف شده در سند توسعه استانی، داشته باشند.

شاهرخی با تاکید بر اینکه مجموعه مدیریتی استان همدان به دنبال تحکیم جایگاه جوانان است و یکی از اهداف بلند مدت ما، نهادینه کردن نقش جوانان در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است، گفت: جوانان باید مطالبه گر بوده و در روند اداره امور جامعه در حوزه های مختلف حضور موثرتری داشته باشند.

استاندار همدان با بیان اینکه مسئولان دستگاه های اجرایی موظف هستند با تمام تلاش، زمینه را برای حضور جوانان مهیا کنند، گفت: دولت تدبیر و امید و شخص رییس جمهور به دنبال جذب جوانان و ایده ها و برنامه های آنان است.

شاهرخی بابیان اینکه امیدواریم شهرستان های استان همدان در راستای به کارگیری ظرفیت های جوانان در شهرستان ها از هیچ تلاشی دریغ نکنند، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش هیئت اندیشه ورزان جوان درتوسعه استان همدان نمود عینی پیدا کند

نقش هیئت اندیشه ورزان جوان درتوسعه استان همدان نمود عینی پیدا کند