مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:052020-04-06اقتصادي

کرمانشاهیان سال گذشته 60 میلیارد ریال صدقه دادند


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از پرداخت شش میلیارد و 400 میلیون تومان صدقه در سال گذشته توسط مردم خیر استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از پرداخت شش میلیارد و 400 میلیون تومان صدقه در سال گذشته توسط مردم خیر استان خبر داد.

غلامرضا نصوری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به رشد سه درصدی پرداخت صدقه در استان طی سال گذشته گفت: سال گذشته شش میلیارد و 400 میلیون تومان صدقه در سطح استان جمع آوری شد که این میزان نسبت به سال گذشته رشد سه درصدی داشته و نسبت به برنامه این سال 106 درصد تحقق یافته است.

وی با اشاره به استقرار بیش از 140هزار صندوق صدقات در سطح استان، گفت: این تعداد شامل صندوق های کوچک خانگی، صندوق های متوسط مستقر در فروشگاه ها و بیمارستانها و صندوق های بزرگ مستقر در معابر است.

نصوری با بیان اینکه بعضا صندوق های بزرگ معابر از سوی برخی افراد مورد آسیب قرار می گیرد، گفت: در همین راستا عمده این صندوق ها از سطح معابر جمع آوری شده است.

وی افزود: در حال حاضر به جد پیگیر ترویج صدقه پیامکی هستیم، چرا که از این طریق مردم در هر ساعت از شبانه روز که بخواهند می توانند پرداخت صدقه داشته و از طرفی تهدیدی که برای برداشت صدقات از صندوق ها وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاهیان سال گذشته 60 میلیارد ریال صدقه دادند

کرمانشاهیان سال گذشته 60 میلیارد ریال صدقه دادند