مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:062020-04-06بين الملل

کادر درمانی استرالیا: به ماسک و تجهیزات محافظتی نیاز داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، همزمان با افزایش تعداد مبتلایان و قربانیان ویروس کووید19 در سراسر جهان و روی آوردن کشور های اروپایی و آمریکا به سرقت محموله های تجهیزات درمانی یکدیگر، - کادر درمانی بیمارستان های استرالیا می گوید روزانه از مردم هدایای مختلفی از جمله غذا دریافت می کند، اما چیزی که آن ها نیاز دارند ماسک و تجهیزات محافظتی در برابر ویروس کرونا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، همزمان با افزایش تعداد مبتلایان و قربانیان ویروس کووید19 در سراسر جهان و روی آوردن کشور های اروپایی و آمریکا به سرقت محموله های تجهیزات درمانی یکدیگر، پزشکان استرالیا نیز از کمبود ماسک گلایه می کنند.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، کادر درمانی بیمارستان های استرالیا که مشغول مقابله با شیوع ویروس کروناست، می گوید به صورت روزانه از مردم هدایای قدردانی از جمله غذا دریافت می کند، اما چیزی که واقعا به آن نیاز دارد، ماسک های تنفسی مناسب است تا با شیلد های دست ساز خود جایگزین کند.

بر اساس این گزارش، پزشکان و پرستاران استرالیایی که به دلیل کمبود ماسک و تجهیزات محافظتی به ساخت شیلد های خانگی روی آورده اند، از اینکه دولت میزان کافی ماسک در اختیار آن ها قرار نمی دهد گلایه دارند و این در حالی است که به گفته آن ها مردم عادی بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کادر درمانی استرالیا: به ماسک و تجهیزات محافظتی نیاز داریم

کادر درمانی استرالیا: به ماسک و تجهیزات محافظتی نیاز داریم