مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:002020-04-06اقتصادي

تولید تخم مرغ غنی شده جایگزین مکمل اسید فولیک


محققان یک شرکت دانش بنیان اصفهانی برای اولین بار در کشور موفق به تولید تخم مرغ غنی شده با اسید فولیک به عنوان یک محصول فراسودمند و کاملا دانش بنیان شدند که مزایای قابل توجهی نسبت به قرص های اسید فولیک موجود در بازار دارد.

- ایسنا/اصفهان محققان یک شرکت دانش بنیان اصفهانی برای اولین بار در کشور موفق به تولید تخم مرغ غنی شده با اسید فولیک به عنوان یک محصول فراسودمند و کاملا دانش بنیان شدند که مزایای قابل توجهی نسبت به قرص های اسید فولیک موجود در بازار دارد.

مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان مستقر در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: محصول تخم مرغ های غنی شده با اسید فولیک نتیجه چندین سال کار تحقیقاتی در مرکز تحقیقات کشاورزی اصفهان است که به مرحله تجاری سازی رسید.

امروز نیز این نوع تخم مرغ در سطح استان اصفهان به تولید انبوه رسیده است.

حامد عابدی حوزه فعالیت این شرکت را تحقیق و تولید فراورده های خاص و فراسودمند از منابع دام، طیور، زنبور عسل و آبزیان معرفی کرد و گفت: این تولیدات با توجه به کمبودهای تغذیه ای شایع در سطح جامعه و به ویژه گروه های آسیب پذیر طراحی و تولید می شوند وی توضیح داد: تفاوت این تخم مرغ با مکمل های اسید فولیک یا قرص های آهن موجود در داروخانه این است که این نوع اسید فولیک با نام علمی فولات به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید تخم مرغ غنی شده جایگزین مکمل اسید فولیک

تولید تخم مرغ غنی شده جایگزین مکمل اسید فولیک