مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 04:502020-04-06اقتصادي

پیش بینی افزایش قیمت مسکن با خروج از وضعیت کرونایی


رییس اتحادیه مشاورین املاک همدان با بیان اینکه بازار مسکن در رکود به سر می برد، گفت: در حال حاضر به علت شیوع کروناویروس بازار مسکن به شدت دچار رکود شده است و خرید وفروشی صورت نمی گیرد.

- ایسنا/همدان رییس اتحادیه مشاورین املاک همدان با بیان اینکه بازار مسکن در رکود به سر می برد، گفت: در حال حاضر به علت شیوع کروناویروس بازار مسکن به شدت دچار رکود شده است و خرید وفروشی صورت نمی گیرد.

ابراهیم جمالی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه این موضوع باعث کاهش قیمت مسکن در همدان نشده است، اظهار کرد: در بهمن و اسفندماه سال گذشته قیمت مسکن در همدان افزایش 10 درصدی داشت و با وجود اینکه در حال حاضر در رکود هستیم، کاهش قیمت نداشته ایم.

وی با تأکید بر اینکه فعلاً تمامی مشاورین املاک تعطیل هستند، تصریح کرد: در حال حاضر تمامی مشاورین املاک به علت جلوگیری از شیوع کروناویروس تعطیل هستند و خرید و فروشی در همدان انجام نمی شود.

جمالی با اشاره به آثار منفی کروناویروس بر کسب و کار مشاورین املاک، یادآور شد: بسیاری از مشاورین املاک همدان مستأجر هستند و شیوع کرونا و تعطیلی بازار آثار منفی بر کسب و کارها به ویژه مشاورین املاک وارد کرده است.

وی بیان کرد: معمولاً در اسفند و فروردین و تا نیمه اردیبهشت در همدان خرید و فروش مسکن و یا اجاره صورت نمی گیرد بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش قیمت مسکن با خروج از وضعیت کرونایی

پیش بینی افزایش قیمت مسکن با خروج از وضعیت کرونایی