مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 04:452020-04-06سياسي

تولید 200 هزار عدد ماسک به همت هیأئت اندیشه ورزان جوان ملایر


دبیر هیئت اندیشه ورزان جوان ملایر گفت: کارگاه تولید ماسک بهداشتی، مزین به نام مبارک شهید روحیان، شهید شاخص سال 98، با مساعدت فرماندار ویژه ملایر و با پیگیری و همکاری اعضای اندیشه ورزان جوان از اوایل شروع کروناویرورس و با بکارگیری 700 نفر روز موفق به تولید .

- ایسنا/همدان دبیر هیئت اندیشه ورزان جوان ملایر گفت: کارگاه تولید ماسک بهداشتی، مزین به نام مبارک شهید روحیان، شهید شاخص سال 98، با مساعدت فرماندار ویژه ملایر و با پیگیری و همکاری اعضای اندیشه ورزان جوان از اوایل شروع کروناویرورس و با بکارگیری 700 نفر روز موفق به تولید 200 هزار عدد ماسک بهداشتی شد.

علی کمالی شامگاه یکشنبه 17 فروردین ماه در نشست هم اندیشی استاندار همدان با فرمانداران و اندیشه ورزان سراسر استان، افزود: با توجه به شرایط کشور و ضرورت ورود جدی و جهادی جوانان به خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس، هیئت اندیشه ورزان جوان ملایر با رهنمودهای استاندار همدان و حمایت ها و مساعدت های فرماندار ملایر اقدام به تجهیز و راه اندازی کارگاه های تولید ماسک بهداشتی در ملایر کرد.

وی اظهار کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید نامگذاری شد، اندیشه ورزان شهرستان ملایر افتخار دارد با بکارگیری 50 نفر نیرو در 9 کارگاه کوچک و بزرگ مشغول به فعالیت تولید ماسک بهداشتی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 200 هزار عدد ماسک به همت هیأئت اندیشه ورزان جوان ملایر

تولید 200 هزار عدد ماسک به همت هیأئت اندیشه ورزان جوان ملایر