مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 04:362020-04-06اقتصادي

تداوم و توسعه حوزه کشاورزی نیازمند برنامه ریزی در زمینه تولید است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، خالد جعفری شامگاه یکشنبه در ادامه جلسات بررسی آسیب ها و اثرات کرونا بر حوزه های اقتصادی استان، در جمع مدیران و فعالان بخش کشاورزی اظهار داشت: این بیماری بر بخش های مختلف تاثیرات متفاوت داشته لذا برای هر موضوع باید نسخه مشخص داشته باشیم.

وی افزود: صنایع تبدیلی، مرغداری ها، دامداری ها، تولیدکنندگان ماهی بویژه ماهیان زینتی، گلهای زینتی و ساقه بریده، قارچ، محصولات سبزی و سیفی از جمله متضررین حوزه کشاوری کردستان بعد از شیوع کرونا هستند که شناسایی آنان به منظور بهره مندی از حمایت های دولتی امری ضروری و مهم است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در مورد مشکلات مرغداری ها بر لزوم جلوگیری از ضرر و زیان بیشتر در این بخش تاکید کرد و ادامه داد: با افزایش خرید پشتیبانی امور دام، هم مازاد بازار جمع آوری می شود و هم می توانیم ذخیره سازی کنیم.

جعفری در ادامه تحریک مصرف و صادرات را دو اقدام اساسی دیگر برای کاهش زیان فعالان حوزه کشاورزی عنوان کرد و یادآور شد: تبلیغات منفی و غیر علمی موجب کاهش برخی اقلام ضروری مانند مرغ، ماهی و شیر شده که باید تلاش کنیم جلوی این تبلیغات منفی را بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم و توسعه حوزه کشاورزی نیازمند برنامه ریزی در زمینه تولید است

تداوم و توسعه حوزه کشاورزی نیازمند برنامه ریزی در زمینه تولید است