مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 04:362020-04-06سياسي

اعضای شورای شهر یزد کمک به اصناف آسیب دیده را خواستار شدند


در این نسبت ابتدا محسن ابوترابی از اعضای این شورا با قدردانی از تلاش های خانه فرهنگ صدوقی در جذب کمک های مردمی گفت: در مشکلات پیش آمده برای مردم، نیازمند تقویت جریان فرهنگی هستیم و باید تارنمایی ایجاد شود تا با حفظ کرامت افراد و با درج کدملی، ثبت نام و حمایت از قشرهای آسبب دیده انجام شود.

همچنین ونوس عامری دیگر عضو شورای اسلامی شهر با تشکر از ایجاد موج مشارکت در مبارزه با کرونا گفت: خانه فرهنگ صدوقی راهی را نشان داد تا این مشارکت در سطح جامعه در بالاترین شکل ادامه یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه روابط عمومی شهرداری یزد، وی ادامه داد: در هیچ کشوری دولت به تنهایی قادر به حل بحران نیست و ما شاهد کمک های بسیار خوب خانه فرهنگ صدوقی در حل مشکلات جامعه سلامت استان هستیم.

این عضو شورای شهر یزد اطهار کرد: صندوق های مالی بسیار کارگشا هستند و شورای شهر و شهرداری در این راه آمادگی خود را برای همکاری اعلام می کند.

همچنین سپنتا نیکنام بر رفع مشکلات به صورت گام به گام تاکید کرد و گفت: ارتباط بین خیرین و نیازمندان از نکاتی است که گروه های مردمی همچون خانه فرهنگ صدوقی به خوبی می توانند نقش ایفا کنند.

وی در ایجاد رونق گردشگری پیشنهاد داد گروه های فعال در این بخش با ارائه تخفیف های مناسب و زمان بندی های مشخص جهت رزرو، زمینه بهره گیری مردم از خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای شهر یزد کمک به اصناف آسیب دیده را خواستار شدند

اعضای شورای شهر یزد کمک به اصناف آسیب دیده را خواستار شدند