مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 04:302020-04-06سياسي

آمادگی حوزه های علمیه برای همکاری علمی با نهادهای آیسسکو در مقابله با کرونا


مدیر حوزه های علمیه در نامه ای به رییس سازمان آیسسکو از آمادگی حوزه های علمیه برای هم فکری و همکاری علمی، پژوهشی و فرهنگی با نهادهای مرتبط تحت نظر این سازمان، -  برای مواجهه با کرونا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله اعرافی در نامه ای به رییس سازمان آیسسکو با اشاره به آمادگی حوزه های علمیه برای هم فکری و همکاری علمی، پژوهشی و فرهنگی با نهادهای مرتبط تحت نظر این سازمان، برای مواجهه با بیماری کرونا و سایر چالشهای معاصر، بر نگرانی رهبران مذهبی در ایران و قم در موضوع شیوع بیماری ویروس کرونا تاکید کرد.

متن این نامه به شرح زیر است؛ جناب آقای دکتر سالم بن محمد المالک رییس محترم سازمان آیسسکو با تقدیم درود و سلام؛ رهبران مذهبی در ایران و قم نگرانی خود را در موضوع شیوع بیماری ویروس کرونا ابراز می دارند و برای حل سریع تر این چالش و سایر بحران های معاصر دعا می کنند.

نهاد و مرجعیت دینی مطابق آموزه های اسلام و قران کریم و سنت پیامبر مکرم اسلام هرگز اسیر دوقطبی های ساختگی میان علم و دین و درمان و دعا نبوده و نخواهد شد و عالمان دینی به تأسی از آن شخصیت بلند مرتبه، در کنار توجه به مبداء هستی و ضرورت اصلاح و تزکیه نفس، توجه به اصول سلامتی و رعایت توصیه های بهداشت فردی و اجتماعی را وظیفه می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی حوزه های علمیه برای همکاری علمی با نهادهای آیسسکو در مقابله با کرونا

آمادگی حوزه های علمیه برای همکاری علمی با نهادهای آیسسکو در مقابله با کرونا