مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 04:302020-04-06پزشكي

توزیع رایگان ضدعفونی کننده های دست در بیمارستان های تهران


با حضور فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران، 160 هزار بطری مواد ضد عفونی کننده دست به صورت رایگان به 20 بیمارستان در استان تهران و همچنین استان هایی که بیشترین میزان ابتلا به کرونا را داشته اند، - توسط هلدینگ HNT توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی در بازدید از خط تولید مواد ضد عفونی کننده هلدینگHNT، اظهار کرد: این هلدینگ شامل 14 شرکت دانش بنیان است که بخشی از آنها در فرایند مقابله با ویروس کووید 19 مشارکت مستقیم دارند.

ما امروز شاهد تحقق یک رکورد در این حوزه هستیم، آنچه به عنوان یک خط مستمر تولید مواد ضدعفونی کننده با حداکثر مطلوبیت، کیفیت و استاندارد شاهد تحقق تولید و توزیع آن هستیم، خوشبختانه در مدت زمان کمتر از یک هفته شکل گرفته است.

وی اضافه کرد: امیدواریم هفته آینده نیز شاهد گسترش زنجیره تولید ماسک N95 استاندارد مورد نیاز تیم های پزشکی که در خط مقدم ارائه خدمات هستند، باشیم.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران با بیان اینکه تاکنون تولید53 قطعه دستگاه اکسیژن ساز در ذیل این شرکت های دانش بنیان صورت گرفته است، گفت: 17 مورد نیز در آستانه تحویل است و به دلیل جایگاه مهمی که دستگاه کمپرس اکسیژن در مراکز درمانی برای درمان بیماران مبتلا به کووید 19 دارد، این مسئله کمک شایان توجهی به تیم های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع رایگان ضدعفونی کننده های دست در بیمارستان های تهران

توزیع رایگان ضدعفونی کننده های دست در بیمارستان های تهران