مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 04:302020-04-06سياسي

اجرای 90 درصدی طرح غربالگری در سیستان و بلوچستان


فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از اجرای 90 درصدی طرح غربالگری مبارزه و مقابله با ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان خبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار امان الله گشتاسبی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: بعد از ابلاغ قرار داد  پدافند زیستی با دانشگاه علوم پزشکی در کشور از همان روزهای اول فعالیت های بسیجیان یگان ها و نیروهای زمینی در جنوب شرق در حوزه سلامت مردم آغاز شد.

وی افزود:  تا کنون 24 جلسه قرارگاه زیستی در استان تشکیل شده که نتایجش بسیار خوب بوده است فعالیت قرارگاه در 7 موضوع خاص اجرای ماموریت می کند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: 943 گروه جهادی بسیج تا کنون در گروه های 3 نفره تا 30 نفره در زمینه مبارزه با کرونا فعالیت داشته اند، در حوزه آموزش آگاه سازی آرام بخشی ضدعفونی از اماکن مقرها حسینه ها خیابان ها و همه مکان هایی که با حفظ سلامت مردم سر و کار داشته اقدامات انجام شده و حدود 60 هزار مکان ضدعفونی شده است.

وی ادامه داد: تهیه و توزیع ماسک توسط گروه های جهادی بسیج و کارگاه های تولیدی تا کنون 800 هزار جفت دستکش و هزار دست لباس مخصوص جهت توزیع در شبکه بهداشت درمان داشته این  گشتاسبی افزود: بیش از یک میلیون لیتر مواد ضدعفونی کننده تهیه و توزیع شده است، 3 مرکز دپوی تجهیزات پزشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 90 درصدی طرح غربالگری در سیستان و بلوچستان

اجرای 90 درصدی طرح غربالگری در سیستان و بلوچستان