مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 04:302020-04-06اقتصادي

دنیای نفت چگونه به مصاف کرونا رفت؟


عرضه تهویه از سوی شرکت تسلا، ضدعفونی کننده دست از سوی انهایزر بوش و ماسک صورت از سوی جنرال موتورز شبیه یک فیلم علمی تخیلی به نظر می رسد اما در واقع، - عرضه تهویه از سوی شرکت تسلا، ضدعفونی کننده دست از سوی انهایزر بوش و ماسک صورت از سوی جنرال موتورز شبیه یک فیلم علمی تخیلی به نظر می رسد اما در واقع، حقیقت تغییر کسب و کارها برای بقا و کمک به مبارزه علیه همه گیری ویروس کرونا را نشان می دهد که جهان را به شوک فرو برده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکتهای نفت و گاز هم از غافله عقب نمانده اند و شاید به نظر برسد در این شرایط بد تلاش می کنند وجهه عمومی کسب کنند یا تنها کار منطقی که در این وضعیت باید انجام داد را انجام می دهند اما در واقع، غولهای نفت و گاز تلاش می کنند به سهم خود کمک کنند.

به عنوان مثال شل ماه گذشته اعلام کرد که منابع خود را به سمت تولید بیشتر الکل ایزوپروپیل متمرکز کرده که ماده اصلی در تولید ضد عفونی کننده دست است.

همچنین اعلام کرد که 2.

5 میلیون لیتر از این ماده را به رایگان در اختیار بخش درمان هلند قرار می دهد.

این ابرغول همچنین در 15 هزار مرکز فروش خود در جهان برای کارکنان درمانی غذا و نوشیدنی رایگان و همچنین راننده کامیون و پرسنل تحویل که برای حفظ تامین بسیار حیاتی هستند را فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیای نفت چگونه به مصاف کرونا رفت؟

دنیای نفت چگونه به مصاف کرونا رفت؟