مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 04:102020-04-06سياسي

بانوان مریانجی «ماسک» تولید می کنند


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق(علیه السلام) شهر مریانج همدان از فعالیت 20 بانوی عضو این کانون برای تهیه ماسک، گان و کاورهای بهداشتی مورد نیاز بیمارستان ها خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق(علیه السلام) شهر مریانج همدان از فعالیت 20 بانوی عضو این کانون برای تهیه ماسک، گان و کاورهای بهداشتی مورد نیاز بیمارستان ها خبر داد.

حسن مظاهری در گفت وگو با ایسنا، در توضیح این خبر بیان کرد: 20 نفر از بانوان عضو کانون فرهنگی هنری امام صادق(علیه السلام) شهر مریانج در مسجد جامع این شهر در حال تولید ماسک، گان و کاورهای بهداشتی مورد نیاز بیمارستان ها هستند.

وی با بیان اینکه کروناویروس این مهمان ناخوانده، تلنگری بود که شاهد ازخودگذشتگی، فداکاری و وحدت مردم و تلاش برای شکست ویروس باشیم، تصریح کرد: بانوان عضو کانون امام صادق(علیه السلام) با اقدامی جهادی با آوردن چرخ های خیاطی خود از منازل به فضای کانون و راه اندازی کارگاه خیاطی از چهارم فروردین ماه، خالصانه، عاشقانه و بدون هیچ چشم داشتی در حال تولید ماسک، گان و کاورهای مورد استفاده برای درگذشتگان هستند تا همگام با دیگر مردم گامی برای شکست کروناویروس در کشور بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان مریانجی «ماسک» تولید می کنند

بانوان مریانجی «ماسک» تولید می کنند