مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 04:102020-04-06اقتصادي

راهکارهای توسعه بازار فرش دستباف


رییس هیئت مدیره انجمن علمی فرش ایران با اشاره به اشتغال حدود یک میلیون نفر قالی باف در کشور، برگزاری نمایشگاه های برون مرزی، اعزام و پذیرش هیئت های تجاری و کاهش مقررات دست و پاگیر را از جمله راهکارهای توسعه بازار فرش دستباف عنوان کرد.

- رییس هیئت مدیره انجمن علمی فرش ایران با اشاره به اشتغال حدود یک میلیون نفر قالی باف در کشور، برگزاری نمایشگاه های برون مرزی، اعزام و پذیرش هیئت های تجاری و کاهش مقررات "دست و پاگیر" را از جمله راهکارهای توسعه بازار فرش دستباف عنوان کرد.

حمید کارگر در گفت گو با ایسنا، با بیان اینکه ظرفیت اشتغال فرش دستباف بسیار زیاد است، اظهار کرد: برای پایداری این اشتغال لازم است بازار وجود داشته باشد، در غیر این صورت رغبتی به تولید نخواهد بود.

اما تاکنون کمتر از ابزارهایی مثل تبلیغات، ترفندهای بازاریابی، برگزاری نمایشگاه های برون مرزی، اعزام و پذیرش هیئت های تجاری و سایر حربه های توسعه بازار در ایران استفاده شده است.

وی افزود: استفاده از ابزارهای توسعه بازار در کنار کاستن از مقررات دست و پاگیر و حمایت از فعالان تولید و تجارت فرش دستباف امکان توسعه بازار و افزایش اشتغال در این بخش فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای توسعه بازار فرش دستباف

راهکارهای توسعه بازار فرش دستباف