مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 04:052020-04-06سياسي

شرکت های دانش بنیان مواد ضدعفونی را باحداکثر استانداردها تولید می کنند


رییس ستاد مبارزه با کرونای استان تهران گفت:شرکت های دانش بنیان مواد ضد عفونی کننده را با استفاده از موادی با کیفیت بالا و حداکثر استانداردهای مطلوب تولید می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا زالی رییس ستاد مقابله با کرونا در استان تهران در مراسم آغاز به کار مرحله دوم توزیع 150 هزار بطری محلول ضدعفونی کننده که توسط یکی از شرکت های دانش بنیان زیر مجموعه هولدینگ HNT تولید شده و توسط سپاه پاسداران و به صورت رایگان بین بیمارستان ها و دانشگاه های علوم پزشکی توزیع می شود گفت:شرکت HNT شامل 14 شرکت دانش بنیان است که 5 شرکت دانش بنیان زیرمجموعه این هلدینگ به صورت مستقیم در بحث مقابله با کرونا مشارکت جدی داشتند که امروز شاهد افتتاح قطعی و رسمی اولین خط تولید آن بودیم که بخش قابل توجه آن به صورت اهدا و بدون دریافت وجه در تهران و سایر استان ها توزیع خواهد شد.

وی افزود: هم اکنون بیش از 50 دستگاه وانت نیسان در حال بارگیری این محلول ها هستند که بلافاصله توزیع کشوری آن از جمله تهران آغاز خواهد شد.

رییس ستاد مقابله با کرونا در استان تهران همچنین گفت: امروز شاهد افتتاح اولین فاز این خط تولید هستیم که مواد ضد عفونی کننده با استفاده از موادی با کیفیت بالا و حداکثر استانداردهای مطلوب و رعایت سرعت عمل که مسائل بهداشتی هم در آن کاملاً رعایت می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان مواد ضدعفونی را باحداکثر استانداردها تولید می کنند

شرکت های دانش بنیان مواد ضدعفونی را باحداکثر استانداردها تولید می کنند