مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 03:402020-04-06فرهنگي

حذف ترددهای غیرضرور شهری، نسخه کرونا رامی پیچد


خبرگزاری فارس مازندران/ گروه اجتماعی: رفتار آگاهانه و مسؤولانه مردم استان در رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و عدم حضور در تفرجگاه ها در روز طبیعت نشان داد که مردم خود را مستلزم به رعایت این فاصله می دانند و این طرح در بهشهر همچنان ادامه دارد.

  طرح ارزیابی فاصله گذاری اجتماعی که برای اولین بار در استان مازندران به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر در حال اجراست؛ طرحی است که با استقبال مناسب شهروندان و مردم در شهر و روستا مواجه شده است.

  روستای التپه بهشهر، بهترین روستا در طرح فاصله گذاری اجتماعی براساس آنچه توسط رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر اعلام شده است؛ روستاهای التپه، سارو، شهیدآباد، تازه آباد، خلیل شهر و پاسند ورودی روستا به روی افراد غیربومی بسته شد و روستای التپه به خاطر شرایط سخت گیرانه بهترین روستا در طرح ارزیابی شد.

  مسعود فلاح در این رابطه به خبرنگار فارس گفت: در شرایط فعلی سلامت مردم اولویت اول جامعه است و رعایت فاصله اجتماعی از موارد مهم برای حفظ این سلامت است و سخت گیرانه تر از قبل این طرح در بهشهر اجرا می شود تا سلامت مردم تضمین شود.

وی افزود: تلاش داریم تا با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، آسایش و امنیت روحی و روانی را برای مردم فراهم کنیم و از انتشار ویروس کرونا در این شهرستان جلوگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف ترددهای غیرضرور شهری، نسخه کرونا رامی پیچد

حذف ترددهای غیرضرور شهری، نسخه کرونا رامی پیچد