مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 03:352020-04-06اجتماعي

بیش از 11 سمن جوان قزوین در مقابله با کرونا فعالیت می کنند


علی لطفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این سمن ها حدود 230 نفر از جوانان در حوزه های مختلف تولید و توزیع ماسک و گان، گندزدایی و ضدعفونی خیابان ها و معابر، توزیع بسته های غذایی میان نیازمندان و برپایی ایستگاه های غربالگری و پایش کرونا فعالیت کرده اند.

وی افزود: تهیه و پخش کلیپ های پیشگیری از کرونا و پوشش دهی فضای مجازی، حضور در ایستگاه های پایش مبادی ورودی جهت کنترل تردد خودروها و تولید محتوای فرهنگی با نشاط و امید بخش با رویکرد در خانه بمانیم از دیگر اقدامات سمن های جوان استان بوده است.

لطفی گفت: سازمان های مردم نهاد استان با هدایت فرمانداری ها در نقاط حاشیه نشین و آسیب پذیر نیز وارد عمل شده و با تهیه و توزیع اقلام بهداشتی مانند ماسک، ژل و مواد ضدعفونی کننده برای ارتقای سطح آگاهی شهروندان در مقابله با این بیماری تلاش می کنند.

این مسوول، فعالیت سمن ها در فضای مجازی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: این فضا امروزه از اهمیت بسیار زیادی برای مقابله با کرونا برخوردار است چون دستورالعمل ها و نکات فراوانی در این فضا مخابره می شود و سازمان های مردم نهاد استان قزوین می توانند با انتشار نکات آموزشی مفید، سطح آگاهی مردم را بالا ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 11 سمن جوان قزوین در مقابله با کرونا فعالیت می کنند

بیش از 11 سمن جوان قزوین در مقابله با کرونا فعالیت می کنند