مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 03:252020-04-06پزشكي

امکان دریافت کمک های روانپزشکی مربوط به کرونا به صورت تلفنی در آذربایجان شرقی


فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از امکان دریافت مشاوره و کمک های روانپزشکی مربوط به کرونا با «هات لاین» خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از امکان دریافت مشاوره و کمک های روانپزشکی مربوط به کرونا با هات لاین خبر داد.

دکتر حسن شاهرخی در گفت وگو با ایسنا در تشریح این خبر اظهار کرد: شرایط اپیدمی کرونا با بحران های دیگر مثل سیل و زلزله متفاوت است.

وی، افزود: تماس اجتماعی در شرایط بحرانی، عاملی محافظت کننده در برابر مشکلات روحی به شمار می آید، اما این تماس اجتماعی در شرایط اپیدمی، می تواند عامل تهدید محسوب شود؛ بنابراین باید ضمن حفظ فاصله فیزیکی به دنبال راه های دیگر ارتباط اجتماعی بود و خدمات و حمایت های روانشناختی را از طرق جایگزین فراهم کرد.

وی، اضافه کرد: با در نظر گرفتن این ملاحظات، گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز مانند گروه های بالینی به دنبال بحران شیوع ویروس کرونا با عمل به رسالت خود اقداماتی را برای حفظ سلامتی روان مردم آغاز کرد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به راه اندازی خط تلفن هات لاین و امکان دریافت مشاوره و کمک های روانپزشکی مربوط به کرونا از گروه روانپزشکی دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان دریافت کمک های روانپزشکی مربوط به کرونا به صورت تلفنی در آذربایجان شرقی

امکان دریافت کمک های روانپزشکی مربوط به کرونا به صورت تلفنی در آذربایجان شرقی