مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 03:152020-04-05اقتصادي

محاسبه آب بهای مشترکان دزفول با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی


جمال الدین برفر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قبوض مشترکان آب آشامیدنی با توجه به قرائت نکردن حضوری کنتور به منظور رعایت موارد بهداشتی، براساس مدت مشابه مصرف سال گذشته محاسبه می شوند.

وی گفت: با توجه به دستورالعمل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا و رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و رفاه حال شهروندان، عملیات قرائت حضوری کنتور انجام نشده و قبوض شهروندان براساس میزان مصرف مدت مشابه سال گذشته محاسبه و توزیع می شوند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دزفول افزود: با توجه به اینکه قبوض به صورت علی الحساب محاسبه می شوند در دوره بعدی با قرائت واقعی کنتور و محاسبه قطعی قبوض، مشترکان بدهکار و بستانکار مشخص می شوند و اگر مشترکی بیش از میزان مصرف خود مبلغی پرداخت کند، این مبلغ به صورت بستانکاری در پرونده او برای دوره بعد محفوظ است.

وی با بیان اینکه این تصمیم در راستای رعایت حقوق شهروندی و جلوگیری از تضییع حقوق مشترکان اتخاذ شده است، اظهارداشت: شهروندان می توانند درصورت لزوم با استفاده از سامانه پیامکی آبفا دزفول و ارسال شناسه قبض آب به سرشماره 100001222 نسبت به ثبت رقم مصرف واقعی درج شده در کنتور آب اقدام کنند.

برفر درخصوص مشترکانی که قرائت کنتور آنها در مدت مشابه سال گذشته بدلیل بسته بودن در منزل صورت نگرفته است، افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاسبه آب بهای مشترکان دزفول با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی

محاسبه آب بهای مشترکان دزفول با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی