مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 03:152020-04-05اقتصادي

بدرقه نوروز با استقبال از موج دوم کرونا


عید امسال از معدود عیدهایی بود که ایرانیان در خانه ماندند تا با آغوش باز به استقبال کرونا نروند و از سوی دیگر کمک حال مدافعان سلامت باشند، ولی در این میان افرادی نیز با رفتارهای غیرمسئولانه مسافرت و رفت وآمد با اقوام را تعطیل نکردند تا پذیرای پیامدهای این اقدام نادرست خود برای خانواده و اطرافیانشان باشند.

حدود یک و ماه نیم است که کشور درگیر کشمکش با ویروسی است که بی وقت وارد شده و هر روز تبعات منفی از حضور خود را به رخ می کشد، ولی آن چنان که باید، این ویروس از سوی برخی افراد جدی گرفته نشده است و این دسته تصور می کنند که ابتلا به آن غیرممکن است.

طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اجرایی شد و قرار شد در خلال این طرح از تردد غیرضروری شهروندان جلوگیری شود؛ در ابتدای اجرای این طرح که با تعطیلی برخی صنوف همراه بود، شهروندان ماندن در خانه را برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان ترجیح دادند و همکاری خوبی با سازمان های ذیربط داشتند.

اما با گذشت حدود 10 روز از آغاز طرح، از روز 16 فروردین ماه با آغاز فعالیت بعضی صنوف و همچنین نهادها، تردد در خیابان های قم افزایش یافته و برخی شهروندان بدون توجه به پیامدهای ناگوار، در سطح شهر آمدوشد دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدرقه نوروز با استقبال از موج دوم کرونا

بدرقه نوروز با استقبال از موج دوم کرونا