مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 03:152020-04-05پزشكي

حمایت از پاکبانان با رها نکردن دستکش و ماسک در معابر / پاکبانان را دریابیم


شهردار منطقه سه کرمان از شهروندان خواست در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا دستکش و ماسک های خود را در معابر رها نکنند.

- رامین امیرمداح در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از رها کردن دستکش و ماسک های استفاده شده از سوی برخی شهروندان در معابر و جوی های شهر کرمان از جمله سطح منطقه سه اظهار کرد: این روزها با شیوع ویروس کرونا همه افراد به فکر سلامتی خود و خانواده هستند؛ اما در این میان سلامتی پاکبانان شهر مورد فراموشی و غفلت قرار گرفته است.

وی افزود: بر اساس گفته پزشکان و کادر درمانی، ویروس کرونا می تواند از طریق ماسک ها و دستکش های آلوده به انسان منتقل شده و ایجاد بیماری کند و این در حالی است که مردم می توانند با رعایت اصول بهداشتی به راحتی از انتقال این بیماری جلوگیری کنند.

شهردار منطقه سه کرمان افزود: از مردم می خواهیم ماسک و دستکش خود را در راستای رعایت بهداشت و جلوگیری از گسترش این بیماری در معابر رها نکنند.

امیرمداح با بیان اینکه همه روزه خوروهای حمل زباله ضدعفونی و گندزدایی می شوند و ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی بین پاکبانان و کارگران حمل زباله توزیع می شود، ادامه داد: خوشبختانه با اینکه این افراد به صورت مداوم در معرض زباله و ماسک های رها شده هستند؛ اما هنوز موردی از ابتلاء به این ویروس گزارش نشده است؛ البته کارشنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از پاکبانان با رها نکردن دستکش و ماسک در معابر / پاکبانان را دریابیم

حمایت از پاکبانان با رها نکردن دستکش و ماسک در معابر / پاکبانان را دریابیم