مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 03:102020-04-05اجتماعي

موردی از ابتلا به کرونا در مراکز بهزیستی زنجان گزارش نشده است


هزار و 100 نفر در مراکز شبانه روزی بهزیستی استان زنجان نگهداری می شوند وگزارشی از بیماری کرونا در مراکز بهزیستی گزارش نشده است.

- زنجان-مدیرکل بهزیستی زنجان،گفت: هزار و 100 نفر در مراکز شبانه روزی بهزیستی استان زنجان نگهداری می شوند وگزارشی از بیماری کرونا در مراکز بهزیستی گزارش نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد محمدی قیدار ی شامگاه یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا بهزیستی فعالیت های متعددی را انجام داده است.

وی به فعالیت خط تلفن 1480 بهزیستی اشاره کرد و افزود: ساعات کار و ظرفیت کارکنان این مرکز مشاوره در این ایام افزایش یافته و یک هزار و 500 تماس با این خط انجام شده است.

محمدی قیداری ادامه داد: خط تلفن 1480 مشاوره بهزیستی نیز در این ایام بسیار فعال است بطوری که پیش از این از ساعت 8 صبح تا 18 عصر خدمات دهی می کرد که با افزایش ظرفیت و ساعات کاری تا 12 شب هم استانی ها می توانند در صورت استرس ناشی از این بیماری و سایر مسائل خانوادگی به صورت رایگان از خدمات لازم بهره مند شوند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان، از راه اندازی مرکزی برای کاهش مشکلات روحی و روانی ناشی از شیوع ویروس کرونا با هدف غربالگری سیستماتیک خبر داد و گفت: راه اندازی این مرکز یک برنامه کشوری بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موردی از ابتلا به کرونا در مراکز بهزیستی زنجان گزارش نشده است

موردی از ابتلا به کرونا در مراکز بهزیستی زنجان گزارش نشده است