مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 03:102020-04-05اقتصادي

پرداخت 21 میلیارد تسهیلات به خسارت دیدگان ناشی از سیل در اسدآباد


دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان اسدآباد گفت: در سال گذشته بیش از 21 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه و بلاعوض به خسارت دیدگان بخش زراعی و دامی ناشی از سیل شهرستان پرداخت شد.

- ایسنا/همدان دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان اسدآباد گفت: در سال گذشته بیش از 21 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه و بلاعوض به خسارت دیدگان بخش زراعی و دامی ناشی از سیل شهرستان پرداخت شد.

فریدون شیری اظهار کرد: براساس پالایش ها و راستی آزمایی ها به 2200 نفر از خسارت دیدگان بخش زراعی و دامی ناشی از بارش های سیل آسای اوایل فرودین سال گذشته 21 میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد که از این میزان تسهیلات پرداختی اعتباری افزون بر هفت میلیارد تومان به تسهیلات بلاعوض و 14 میلیارد و 200 میلیون تومان به تسهیلات قرض الحسنه اختصاص داشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه به علت بارش های سیل آسای فرودین ماه سال گذشته بیش از 8000 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان دچار آبگرفتگی و سیلاب شد، افزود: سال گذشته برای جلوگیری از هر گونه سیل و آبگرفتگی احتمالی در مواجهه با بارش های فصل پاییز و زمستان با پیگیری ستاد مدیریت بحران و در رأس آن فرماندار به عنوان ریاست ستاد مدیریت بحران شهرستان، 40 کیلومتر از رودخانه های حادثه خیز شهرستان لایروبی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 21 میلیارد تسهیلات به خسارت دیدگان ناشی از سیل در اسدآباد

پرداخت 21 میلیارد تسهیلات به خسارت دیدگان ناشی از سیل در اسدآباد