مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 01:402020-04-05اقتصادي

متروی پرند معطل 550 میلیارد تومان بودجه


مدیرعامل متروی تهران ضمن تشریح آخرین وضعیت تکمیل متروی پرند، گفت: برای تکمیل 100درصدی متروی اقماری پرند 550 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

- مدیرعامل متروی تهران ضمن تشریح آخرین وضعیت تکمیل متروی پرند، گفت: برای تکمیل 100درصدی متروی اقماری پرند 550 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

علی امام در گفت وگو با ایسنا، در تشریح آخرین وضعیت متروی پرند با بیان اینکه متروی پرند پیشرفت فیزیکی خوبی دارد، گفت: با این حال تکمیل نهایی و بهره برداری از متروی پرند نیازمند حل مشکل منابع اعتباری است.

وی با بیان اینکه مترو پرند، اقماری است و بودجه ساخت را باید دولت تامین کند، ادامه داد: دولت به دلیل مشکلات و محدودیت های مالی معمولا اعتبارات کمی را در بودجه سنواتی کشور برای پیشرفت متروی پرند تخصیص می دهد که این رقم های کم بودجه که حدود 30 الی 40 میلیارد تومان آنهم سالانه است، مشکلی از متروی پرند حل نمی شود.

مدیرعامل متروی تهران با بیان اینکه در خردادماه سال 97، استاندار وقت تهران پیشنهاد داد برای تکمیل و بهره برداری خط متروی پرند، شرکت عمران شهرهای جدید وارد شود و در تأمین منابع و اعتبارات نقش ایفا کند، افزود: از آن زمان تاکنون این شرکت تنها 6میلیارد تومان آنهم به صورت ملک به شرکت مترو تحویل داده که این رقم بسیار ناچیز است و کارگشا نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متروی پرند معطل 550 میلیارد تومان بودجه

متروی پرند معطل 550 میلیارد تومان بودجه