مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 01:352020-04-05بين الملل

ملکه انگلیس کرونا را بحرانی متفاوت از چالش های قبلی توصیف کرد


ملکه انگلیس در یک سخنرانی کم سابقه برای مردم این کشور وضعیت جاری به خاطر شیوع ویروس کرونا را با چالش هایی که پیشتر کشورش با آن روبرو شده بود، - ملکه انگلیس در یک سخنرانی کم سابقه برای مردم این کشور وضعیت جاری به خاطر شیوع ویروس کرونا را با چالش هایی که پیشتر کشورش با آن روبرو شده بود، متفاوت خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری بی بی سی، الیزابت دوم، ملکه انگلیس در این سخنرانی که ساعت 8 شب به وقت محلی از رادیو، تلویزیون و شبکه های اجتماعی پخش شد، گفت این مسئله باعث اختلال در زندگی شهروندان کشورش شده و بعضی را عزادار و بسیاری را با مشکلات مالی روبرو کرده است.

او گفت که این سخنرانی او را به یاد نطق سال 1940 (هم زمان با جنگ جهانی دوم) همراه با خواهرش در کاخ ویندزور می اندازد که در آن با کودکانی که از خانه هایشان تخلیه و برای امنیت به نقاط دیگری فرستاده شده بودند، صحبت کرده بودند.

ملکه سالخورده انگلیس به جز سخنرانی تلویزیونی سالانه به مناسبت روز کریسمس به ندرت به طور مستقیم مردم این کشور را خطاب قرار می دهد.

این سخنرانی در حالی انجام شد که بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس که به چندی پیش به کرونا مبتلا شده بود و در قرنطینه خانگی به سر می برد، راهی بیمارستان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملکه انگلیس کرونا را بحرانی متفاوت از چالش های قبلی توصیف کرد

ملکه انگلیس کرونا را بحرانی متفاوت از چالش های قبلی توصیف کرد