مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 19:052020-04-05پزشكي

9 مورد جدید ابتلاء به کرونا در خراسان جنوبی شناسایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد دهقانی فیروزآبادی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته تعداد 63 مورد آزمایش و تست کرونا در خراسان جنوبی انجام شده که از این تعداد 33 تست از بیماران بستری در بیمارستان ها و 30 مورد نیز از بیماران سرپایی گرفته شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه از مجموع تست های بیماران بستری هشت تست مثبت و از مجموع تست های بیماران سرپایی یک مورد مثبت بوده است، ادامه داد: در مجموع 9 مورد جدید ابتلاء به بیماری کرونا در خراسان جنوبی شناسایی شده است.

دهقانی فیروزآبادی بیان کرد: در مجموع تاکنون هزار و 177 آزمایش کرونا در خراسان جنوبی انجام شده که از این تعداد 838 تست منفی و 339 تست مثبت بوده است.

وی گفت: از مجموع 339 بیمار مبتلاء به کرونا خوشبختانه 271 بیمار ترخیص و برخی از آنان حتی دوران نقاهت خود را به اتمام رسانده و به زندگی عادی بازگشته اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه 35 بیمار مبتلاء به کرونا در بیمارستان های خراسان جنوبی بستری هستند که حال عمومی هفت نفر از آنان حاد است، گفت: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته فوتی جدید نداشته ایم و تعداد فوتی های ناشی از کرونا همچنان 33 مورد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 مورد جدید ابتلاء به کرونا در خراسان جنوبی شناسایی شد

9 مورد جدید ابتلاء به کرونا در خراسان جنوبی شناسایی شد