مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 18:302020-04-05اجتماعي

فعالیت های چشمگیر مهد قرآن در محرومیت زدایی قرآنی در غرب تبریز


مدیر موسسه مهدقرآن و عترت آذربایجان شرقی گفت: اجرای طرح محرومیت زدایی قرآنی و فرهنگی در منطقه غرب تبریز یکی از اقدامات ارزشمند و ماندگار موسسه مهدقرآن و عترت استان است.

- رحیم وظیفه شعاع  در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به اجرای طرح محرومیت زدایی قرآنی در منطقه غرب تبریز  اظهار داشت: موسسه مهد قرآن در زمینه محرومیت زدایی قرآنی و فرهنگی در منطقه غرب تبریز اقدامات ارزنده ای انجام داده است و در روستاهای اسبس، شیخ حسن، قزل دیزج، مایان علیا و باغ معروف فعالیت های چشمگیر قرآنی صورت گرفته است.

فعال قرآنی و فرهنگی تبریز ادامه داد: در این زمینه دوره ویژه فشرده آموزش و  تربیت معلم قرآن در این مناطق با محوریت روستای کجوار برگزار شد و اساتید مجرب در این روستاها حضور یافته بودند و منطقه به لحاظ آموزش های قرآنی توانمند شده است به طوری که در حال حاضر کلاس های قرآنی با حضور مربیان بومی برگزار می شود.

وی با اشاره به کارهای عمرانی انجام شده توسط این موسسه گفت: در روستای قزل دیزج یک ساختمان دو طبقه در 6 ماه احداث شد و به نام حضرت سیدالشهدا نامگذاری شده و هم اکنون 200 دانش آموز از کلاس های قرآنی بهره مند می شوند همچنین در روستای مایان سفلی ساختمان یک طبقه مهدقرآن 50درصدتوسعه یافت و به ساختمان دو طبقه تبدیل شده و آماده افتتاح و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های چشمگیر مهد قرآن در محرومیت زدایی قرآنی در غرب تبریز

فعالیت های چشمگیر مهد قرآن در محرومیت زدایی قرآنی در غرب تبریز