مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 15:152020-04-05سياسي

ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی برای قطع زنجیره انتقال کرونا


رییس کمیته بهداشت محیط ستاد مقابله با کرونا آذربایجان شرقی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی برای قطع زنجیره انتقال کرونا، خواستار همکاری همه جانبه مردم و تمامی دستگاه های مسئول برای تحقق این هدف شد.

- رییس کمیته بهداشت محیط ستاد مقابله با کرونا آذربایجان شرقی مطرح کرد ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی برای قطع زنجیره انتقال کرونا ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کمیته بهداشت محیط ستاد مقابله با کرونا آذربایجان شرقی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی برای قطع زنجیره انتقال کرونا، خواستار همکاری همه جانبه مردم و تمامی دستگاه های مسئول برای تحقق این هدف شد.

جواد رحمتی در جلسه کمیته بهداشت محیط ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا با اشاره بر اهمیت افزایش فعالیت های اقناعی برای افزایش رعایت مسائل بهداشتی و در خانه ماندن از سوی مردم، گفت: متاسفانه برخی از مردم پس از روز 13 بدر به روال عادی زندگی خود بازگشته و پروتکل های بهداشتی را نادیده گرفتند.

وی با اشاره به همکاری خوب مردم استان در روز 13 بدر و پرهیز از حضور در پارک ها و تفرجگاه های پرازدحام، بیان کرد: بی توجهی به رعایت مسائل بهداشتی، روند کنترل بیماری و قطع زنجیره این ویروس را با مشکل مواجه خواهد کرد، امیدواریم در روزهای آتی شاهد همکاری و همراهی هرچه بیشتر مردم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی برای قطع زنجیره انتقال کرونا

ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی برای قطع زنجیره انتقال کرونا