مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 15:052020-04-05اجتماعي

راه اندازی سامانه اخذ مجوز ورود به طرح ترافیک در مشهد


مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد گفت: با آغاز سال جدید و احتمال اجرای محدودیت های تردد برای خودروها، سامانه مجوز ورود به طرح ترافیک از درِ منزل، - ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد گفت: با آغاز سال جدید و احتمال اجرای محدودیت های تردد برای خودروها، سامانه مجوز ورود به طرح ترافیک از درِ منزل، توسط سازمان فاوا شهرداری مشهد راه اندازی شد.

محمدجواد رجاییان با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و پیش بینی اجرای طرح زوج و فرد برای خودروها از درِ منازل، امکان ثبت درخواست مجوز تردد توسط شهروندان و ارگان ها به صورت الکترونیک فراهم شده است.

وی افزود: با راه اندازی این سامانه، برای دریافت مجوزهای مربوطه، نیازی به مراجعه حضوری نیست و مراحل کار از طریق فرآیندهای الکترونیک طی می شود.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد تصریح کرد: این سامانه با داشتن بخش هایی همچون پشتیبانی آنلاین و پاسخ به پرسش های متداول، خدمات مورد نظر شهروندان را با سهولت بیشتری در اختیار آنان قرار می دهد.

رجاییان بیان کرد: ارتقاء این سامانه به نسخه واکنش گرا، تجربه کاربری بهتری را برای افراد هنگام استفاده از ابزارهای گوناگون همچون تلفن همراه و تبلت به وجود می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه اخذ مجوز ورود به طرح ترافیک در مشهد

راه اندازی سامانه اخذ مجوز ورود به طرح ترافیک در مشهد