مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 14:452020-04-05بين الملل

حمله رهبر جدید حزب کارگر به مدیریت جانسون در بحران کرونا


رهبر جدید حزب کارگر انگلیس از نحوه مدیریت بحران شیوع کروناویروس در این کشور توسط بوریس جانسون انتقاد و او را متهم به ارتکاب اشتباهات جدی در قبال این بحران کرد.

- رهبر جدید حزب کارگر انگلیس از نحوه مدیریت بحران شیوع کروناویروس در این کشور توسط بوریس جانسون انتقاد و او را متهم به ارتکاب "اشتباهات جدی" در قبال این بحران کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کر استارمر که قبلا به عنوان وزیر بریگزیت در دولت در سایه انگلیس منصوب شده بود، اخیرا به عنوان رهبر جدید حزب کارگر انتخاب شده و قرار است به زودی تیم مورد نظرش را معرفی کند.

او در ستونی که در نشریه ساندی تایمز منتشر کرد گفت، خواهان تعامل سازنده با دولت فعلی در طول بحران شیوع کروناویروس در انگلیس است.

استارمر در ادامه این مطلب وزرای دولت را به کندی بیش از حد در واکنش نشان دادن به شکایتها در مورد عقب افتادگی شدید انگلیس از دیگر کشورها در انجام تستهای تشخیص ابتلا به کرونا کرد.

استارمر خاطر نشان کرد: در آینده من به شکل اساسی، به دفعات زیاد و بر سر مسائل زیادی با نخست وزیر مخالف خواهم بود.

وی ادامه داد: با این حال زمانهایی نیز خواهد بود که حزب کارگر می تواند و باید تعاملی سازنده با دولت داشته باشد و مقطع فعلی نیز یکی از همان زمانهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله رهبر جدید حزب کارگر به مدیریت جانسون در بحران کرونا

حمله رهبر جدید حزب کارگر به مدیریت جانسون در بحران کرونا