مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 14:352020-04-05سياسي

9100 عملیات ضدعفونی در روستاهای گلستان انجام شد


مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: با مشارکت دهیاری های استان 9 هزار و 100 عملیات ضدعفونی در سطح روستاهای گلستان اجرایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نصیبی عصر یکشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان گلستان اظهار کرد: با مشارکت دهیاری های استان 9 هزار و 100 عملیات ضدعفونی در سطح روستاهای گلستان اجرایی شد.

وی افزود: با تلاش روستانشینان و کمیته سلامت روستا، هشت مرحله محلول پاشی و ضدعفونی در سطح روستاهای گلستان صورت گرفته است.

نصیبی ضمن تقدیر از ائمه جمعه، اعضای شورا، بهورزان روستایی استان ادامه داد: بر اساس آمار دانشگاه علوم پزشکی میزان ابتلا در روستاییان گلستان یک سوم ابتلا در شهروندان است که بیانگر تلاش و همت جهادی اهالی روستا در مدیریت و مهار این بحران است.

وی گفت: 870 هزار نفر از اهالی گلستان در روستاها ساکن هستند که توسط 900 دهیار امور مربوط به روستاها در حال مدیریت است.

نصیبی بیان کرد: براساس ستاد کرونا استان همچنان تفرجگاه های روستایی مسدود است و کنترل ورودی و خروجی روستاها با همکاری پایگاه های بسیج در حال انجام است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری ادامه داد: 327 ایستگاه محدودکننده در مسیرهای منتهی به تفرجگاه های روستاهای استان ایجاد شده است و عبور فرد و یا خودرو ممنوع اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9100 عملیات ضدعفونی در روستاهای گلستان انجام شد

9100 عملیات ضدعفونی در روستاهای گلستان انجام شد