مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 13:102020-04-05سياسي

پیام سران کشور ها به لاریجانی در پی ابتلایش به کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی ابتلای علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی به بیماری ناشی از ویروس کرونا، شماری از سران کشورها، - سران کشور ها و رهبران نهضت های اسلامی در پیام هایی به رییس مجلس، برای او پس از ابتلایش به بیماری کرونا آرزوی بهبودی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی ابتلای علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی به بیماری ناشی از ویروس کرونا، شماری از سران کشورها، روسای مجالس و رهبران نهضت های اسلامی در پیام های جداگانه برای ایشان دعا و آرزوی سلامتی و بهبود کردند.

براساس این گزارش، برهم صالح رییس جمهوری عراق با اظهار تاسف از ابتلای رییس مجلس شورای اسلامی به بیماری کرونا، صحت و بهبودی ایشان و موفقیت ملت ایران را خواستار شد.

محمد صادق سنجرانی، رییس سنای پاکستان در پیامی خطاب به لاریجانی نوشت: شنیدن خبر ابتلای حضرتعالی به بیماری کرونا دردناک بود.

اینجانب به نیابت از مردم پاکستان و سنای این کشور، برایتان آرزوی بهبودی دارم.

فرصت را غنیمت شمرده، تاسف خود را در خصوص کسانی که جانشان را بر اثر ابتلا به کووید 19 از دست داده اند، ابراز می دارم و قویا معتقدم که مقابله با این ویروس و جلوگیری از گسترش روز افزون آن به همکاری و هماهنگی همه اعضای جامعه جهانی بستگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام سران کشور ها به لاریجانی در پی ابتلایش به کرونا

پیام سران کشور ها به لاریجانی در پی ابتلایش به کرونا